martes, 23 de abril de 2013

CUESTIONARIO ENTRE ROSAS




A mi adorable marido Toni en el día de Sant Jordi

Un día llegaste a mí
enviando rosas de lejos,
viajando por ultramar
hasta anidar en mi pecho.

¿Cuánto había esperado yo
ese gallardo doncel,
que con sus dádivas rojas
me confesara su amor?

¿Cómo podría imaginar
qué un 23 de abril
arribaría por fin
mi deseo tan añorado?

¿Qué Sant Jordi paladín
junto a una rosa y espiga
adornadas con senyera
me haría justicia al fin?

¿Dónde se forjó esa idea
de que yo princesa era,
recluida y prisionera
en las garras de un dragón?

¿Cuándo podría soñar
con esta historia genial,
el cuento de las princesas
convertido en realidad?

¿Quién me iba a decir a mi
que esta flor tan preferida,
danzaría junto a mi
la melodía de mi vida?

Yolanda de la Colina Flores
23 de abril del 2013



QÜESTIONARI ENTRE ROSES

Al meu adorable marit Toni en el dia de Sant Jordi

Un dia vas arribar a mi
enviant roses des de lluny,
viatjant per ultramar
fins a niar en el meu pit.

Quant havia esperat jo
aquest aposto noiet,
que amb els seus obsequis vermelles
em confessés el seu amor?

Com podria imaginar
què un 23 d'abril
arribaria per fi
el meu desig tan enyorat?

Què Sant Jordi paladí
al costat d'una rosa i espiga
adornades amb senyera
em faria justícia per fi?

On es va forjar aquesta idea
que jo princesa era,
reclosa i presonera
en les arpes d'un drac?

Quan podria somiar
amb aquesta història genial,
el conte de les princeses
convertit en realitat?

Qui m'anava dir a mi
que aquesta la meva flor tan preferida,
dansaria al meu costat
la melodia de la meva vida?

Yolanda de la Colina Flores
23 d'abril del 2013




Safe Creative #1304234991059

No hay comentarios: